Ο τοπικός τουρισμός θα συνεχίσει να είναι ένα κρίσιμο τμήμα αγοράς για την ανάκαμψη ξενοδοχείων το 2021

Το 2020 ήταν μια χρονιά σε αντίθεση με οποιαδήποτε άλλη για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία. Και ενώ η βιομηχανία έχει επηρεαστεί σημαντικά, η ύφεση έδωσε επίσης στους ξενοδόχους την ευκαιρία να επανεξετάσουν και να επαναφέρουν τις στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για το 2021.

Παρά τους συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς ταξιδιού και τις προσεκτικές καταναλωτικές συμπεριφορές που σχετίζονται με την Υγεία & την Ασφάλεια και τις ταξιδιωτικές κρατήσεις, η τάση προς τον τοπικό τουρισμό δεν έχει αλλάξει. Στην πραγματικότητα, έρευνες αποκαλύπτουν ότι σχεδόν το 70% των ξενοδόχων αναμένουν ότι τα εγχώρια ταξίδια θα είναι ο νούμερο ένα συντελεστής ανάκαμψης.

Μετά από πτώση 93% τον Απρίλιο του 2020 σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους, μέχρι τον Ιούλιο του 2020, ο εγχώριος τουρισμός στην Ευρώπη επέστρεψε σχεδόν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat. Τον Ιούλιο του 2020, η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ότι οι διανυκτερεύσεις που διαμένουν από κατοίκους της ΕΕ σε τουριστικά καταλύματα στη χώρα τους ήταν μόνο 22% χαμηλότερες από τον Ιούλιο του 2019, ενώ οι νύχτες που πέρασαν από μη κατοίκους ήταν 64% λιγότερες από τον προηγούμενο χρόνο.

Εν τω μεταξύ, στις ΗΠΑ, η έρευνα του March Travel Tracker από τη Skift αποκάλυψε ότι τα δύο τρίτα των Αμερικανών δήλωσαν ότι το πρώτο τους ταξίδι μετά το ξέσπασμα θα ήταν οδικό ταξίδι.

Με τα διεθνή ταξίδια να είναι σε μεγάλο βαθμό σε αναμονή για το άμεσο μέλλον, οι ξενοδόχοι αναμένεται να συνεχίσουν να αναδιαμορφώνουν προσφορές γύρω από τις εγχώριες ταξιδιωτικές αγορές. Στην πραγματικότητα, πολλά ξενοδοχεία και ομάδες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να συνεργάζονται για την προώθηση τοπικών προορισμών και για την παροχή κινήτρων στους πελάτες να συμβάλλουν στην τοπική οικονομία επενδύοντας σε ταξιδιωτικές εμπειρίες από το σπίτι-έδαφος.

Το σημερινό επίκεντρο του τοπικού τουρισμού έχει επίσης κάνει τόσο τους ταξιδιώτες όσο και τους ξενοδόχους να γνωρίζουν όλο και περισσότερο την περιβαλλοντική ευθύνη και την οικονομική βιωσιμότητα. Αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται μόνο το 2021.